Sieć dyskontów Lidl postanowiła, że wprowadzi do swoich sklepów...muzykę relaksacyjną, która odtwarzana w tle ma służyć poprawie nie tylko nastroju klientów, ale również oddziaływać na nich korzystnie przy dokonywaniu zakupowych wyborów. Ponoć im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo chodzenia po sklepie i większe zakupy ;-) Nie od dziś wiadomo, że muzyka ma dobroczynny wpływ na nasze ciało i umysł, a w szczególności muzyka relaksacyjna. Kojące dźwięki opracowane zgodnie z rytmem bicia serca z elementami odgłosów natury pomagają człowiekowi odstresować się po trudach dnia codziennego.
Jesteśmy ciekawi czy pomysł się przyjmie wśród klientów Lidla i uważamy, że jest to dobry krok uczyniony przez jeden z najpopularniejszych dyskontów w naszym kraju. Przynajmniej oczekiwanie w długiej kolejce będzie o niebo milsze aniżeli do tej pory ;-)
Oto przykładowa muzyka relaksacyjna, która mogłaby się pojawić w Lidlu: