czwartek, 13 sierpnia 2015

Pascal i Okrasa żegnają się z LIDLEM. Czy będzie nam ich brakowało?

Jak ten czas leci! Minęły właśnie trzy lata odkąd po raz pierwszy zagościli na ekranach telewizorów oraz setkach okładek gazetek promocyjnych Lidla. Znani kucharze Pascal i Okrasa zakończyli współpracę z jednym z najpopularniejszych dyskontów w Polsce. Czy będzie nam ich brakowało? Pewnie przez chwilę tak, ponieważ wszyscy jak jeden mąż przyzwyczailiśmy się do twarzy i specyficznego humoru, często sprzeczających się ze sobą kulinarnych przyjaciół ;-) Decyzja Lidla z pewnością była uwarunkowana względami marketingowymi i nowym pomysłem na reklamę w niedalekiej przyszłości. Klienci szybko przyzwyczają się do nowej formuły reklamowej i pewnie niebawem zapomną o Pascalu i Okrasie, tak jak klienci sieci Plus zapomnieli o komikach z kabaretu Mumio :-)


Miejmy nadzieję, że zmiany wprowadzane przez Lidl odbiją się korzystnie na klientach, ponieważ Lidl w naszej ocenie przestaje być tanim dyskontem a raczej ukierunkowuje się w stronę marketu z większą liczbą produktów, a co za tym idzie wzrostem cen. Konkurencja jest spora a akcje tematyczne z tygodniami azjatyckim czy francuskimi nie stanowią już wabika dla potencjalnego klienta, ponieważ większość konkurentów pomysł skopiowała perfekcyjnie ;-)

Czas zatem na nowe wyzwania, które stoją przed niemiecką firmą, ponieważ konkurencja nie śpi i cały czas się rozwija z nowymi pomysłami. Powodzenia!

Najnowsza oferta Lidla ważna od 17.08.-23.08.2015



Wyszukiwarka promocji w sieci